Flisia in wonderland

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Flisia - 22 november 2011 19:43

Hejjj


Skolan är tråkig.

Men det gör inget för på fredag ska Ebba komma till mig. Hon ska typ va med mig hela helgen, och vi ska va hos Sören och i Bureå. På söndag ska jag sälja amigurumi på Filadelfias julmarknad. Jag fick också en beställning på en kattmamma med kattunge alldeles nyss! Det är någon på mammas jobb som beställt.


Nästa vecka ska vi göra klart filmen som vi håller på med på franskan.

Sedan ska vi visa den för de andra språkgrupperna i åttan. Filmen handlar om ett monster som går lös på en skola, l'école de tundale.  Jag spelar skolans rektor och en liten nörd i pälsmössa.

Det är verkligen jättekul, och vi slipper  läxa tills filmen är klar!

Nu ska jag fixa lite apelsinjuice och se på The Simpson.


Puss / F

Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards