Flisia in wonderland

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Flisia - 21 november 2010 17:46

   


       


Idag har jag och Victoria spelat TV-spel, och mycket dessutom. Imorse när vi började spela hade vi 17 power stars. När vi slutade spela för några minuter sedan hade vi samlat ihop 11 st, altså 28 st stjärnor! Detta betyder att vi kommit till sista galaxen på värld tre. När vi vunnit den tredje grand star kommer vi till värld fyra och en hel massa andra galaxer. Jag tog ett par fina bilder, om du klickar på dem blir de större och syns tydligare.


Nu till de stora nyheterna! Nästa vecka när det är julmarknad på kyrkan ska jag sälja några av mina amigurumis. Hugo, min gamla klasskompis, har gjort fågelholkar och vi ska dela bord där. Jag ska sälja två taxar, två grisar, två fåglar, en rosa lurvig katt och den vita kaninen som jag virkat till öppet hus. Öppet hus är om två veckor, men jag har bestämt mig för att inte visa den ifall den skulle bli såld på marknaden. Jag har hört från Petra (min sångpedagog) och Lovisa (Hugos mamma) att de definitivt skulle köpa om jag säljer där. Nu ska jag surfa vidare, se på Tv och kanske virka lite.


Puss // F


P.S På marknaden ska jag sjunga en sång i julspelet, uppe på lastbilsflaket. Det är julspel uppe på ett lastbilsflak varje år och jag har varit Maria de två senaste.



Här kan du läsa lite mer om mig... ^^


Hejhej! Välkommen till min blogg. Kik: wonderlandflisia, instagram: kawaiiflisia.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Inspration

                       

Jag ÄLSKAR kommentarer! 

Så kommentera mera allihop! ;3

Bloggar att älska

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards